Ajantasainen asiakastieto, tietohuoltopalvelu ja CRM – vieraana Sanna Holopainen

torstai 11. kesäkuuta 2020

Asiakasrekisteri on aivan keskeisintä yritystoiminnan materiaalia, mutta kaikilla yrityksillä sellaista ei edes ole. Rekisterin kerääminen ja ajan tasalla pitäminen on työlästä, ja usein yhteys- ja yritystietojen kanssa näpertely lankeaa myyjille, jolloin aika on pois kaupanteosta. Mikä siis avuksi? Tästä aiheesta vieraanamme on keskustelemassa Alma Talent Oy:n tietohuoltopalvelusta ja sen kehittämisestä vastaava tuotepäällikkö Sanna Holopainen.

Juttelemme jaksossa mm. seuraavista aiheista:

  • Mitä kaikkea tietohuolto oikeastaan sisältää?
  • Mistä saa valmiita asiakasrekistereitä ja miten ne koostetaan yrityksen tarpeisiin?
  • Miten lainsäädäntö vaikuttaa yrityksen tietohuoltoon?
  • Kuinka CRM valjastetaan tehokkaasti asiakasrekisterin ylläpitoon?

 

Katso ja kuuntele episodi, niin kuulet kiinnostavaa asiaa tietohuollosta sekä asiakasrekisterien hankinnasta ja ylläpidosta.

Jos haluat keskustella Let's do !t:n ja Pekan kanssa kasvusta, digitaalisesta kilpailukyvystä tai esimerkiksi Alma Talentin tietohuoltopalvelun integroinnista ja automatisoinnista suoraan Pipedrive CRM:ään, jätä yhteydenottopyyntö tästä: https://letsdoit.fi/jutellaan/
 
Voit kuunnella episodin myös suosituimmissa podcast-sovelluksissa, kuten Apple Podcast tai Spotify, tämän linkin kautta: https://anchor.fm/letsdoit-fi

Sanna Holopaista voit seurata LinkedInissä: https://www.linkedin.com/in/sanna-holopainen-0a314b30/ ja Alma Talent Oy:n tietopalveluista löydät lisää tietoa osoitteesta almtatalent.fi/tietopalvelut 

Pekka Poukkulaa voit seurata LinkedInissä: https://www.linkedin.com/in/ppoukkula/